Kontakt
0
 

Batavus Dinsdag Exclusive Belt N7 na pasku zębatym

Batavus

Batavus Dinsdag Exclusive Belt to komfortowy rower o sportowej charakterystyce wyposażony w nowoczesny napęd na pasku Gates. Jeśli szukasz roweru, który wyróżni Cię z tłumu, Batavus Dinsdag jest rozwiązaniem! Ten przyciągający wzrok rower ma wyjątkowo lekką i elegancką ramę z subtelnymi detalami i komfortową pozycją siedzącą. Geometria ramy jest wygodna i wyprostowana, co zapewnia zrelaksowaną pozycję siedzącą, abyś mógł w pełni cieszyć się każdym kilometrem! Dzięki systemowi MIK, który jest wbudowany w bagażnik tylny, możesz w mgnieniu oka przymocować wszelkiego rodzaju akcesoria rowerowe. Mocowanie sakw nigdy nie było tak proste. Nowoczesne oświetlenie Batavus Vizi wyposażone jest w czujnik zmierzchu, dzięki któremu rower automatycznie uruchamia „mocne światło” wieczorem lub w pochmurną pogodę. Jako rowerzysta jesteś zawsze widoczny dla innych uczestników ruchu i lepiej widzisz drogę, bez konieczności samodzielnego myślenia. Oświetlenie rowerów miejskich Vizi działa na dynamo w piaście, dzięki czemu wyczerpane baterie należą do przeszłości.


ROWER ZŁOŻONY I WYREGULOWANY. Rowery dostarczamy w całości złożone* i gotowe do jazdy. Przed wysyłką, rower trafia w ręce serwisantów gdzie przechodzi pełny serwis. Rowery pakowane są w grube 5-cio warstwowe kartony o specjalnych wymiarach 200x120x20 cm. Dodatkowo rower jest zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy zewnętrzne jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia. Każdy karton do wysyłki posiada 4 boczne uchwyty dla wygodnego przenoszenia oraz oznaczoną pozycję w jakiej karton powinien być przewożony. Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej Raben Poland, która gwarantuje bezpieczny i sprawny transport, każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną wartość roweru. *do przykręcenia jedynie pedały oraz ustawienie pozycji kierownicy.

WIRTUALNA KARTA ROWERU
 
Każdy rower poza papierową kartą gwarancyjną jest wpisany do internetowej bazy rowerów, w której odnotowywany jest każdy serwis. Twój rower ma pełną historię przeprowadzonych prac serwisowych.
serwis-roweru-przed-wysylka
PRZEGLĄD I JAZDA TESTOWA PRZED WYSYŁKĄ
 
Przed wysyłką rower przechodzi kompleksowy serwis i kontrolę pod kątem uszkodzeń mechanicznych. Przeprowadzamy jazdę próbną. Rower wysyłamy złożony gotowy do jazdy.
ubezpieczona-paczka-wysylka-roweru
UBEZPIECZENIE NA CZAS TRANSPORTU
 
Każdy przesyłka jest w pełni ubezpieczona na pełną wartość roweru. Ubezpieczenie dotyczy uszkodzeń mechanicznych oraz niezgodności towaru. Rowery dostarcza firma spedycyjna Raben Poland.

MOCNE STRONY PASKA ZĘBATEGO:
  • niska waga
  • czystość układu napędowego (bez smarów i innych środków chemicznych)
  • brak wymaganej konserwacji napędu (smarowanie, naciąganie, czyszczenie)
  • długa żywotność do 25.000 km (łańcuch do 5.000 km)
  • bardzo cicha i efektywna praca

batavus-finez-pasek-zebaty
Napęd paskowy Gates Carbon Drive CDN™. Linia Gates CDN™ wyposażona w tę samą technologię kordu z włókna węglowego i zębatkę CenterTrack, co system Gates premium CDX, linia CDN oferuje podstawową opcję do bardziej rekreacyjnej jazdy. Rowerzyści będą cieszyć się czystą, cichą i bezobsługową jazdą na rowerze, którą oferuje tylko Gates Carbon Drive. Wysokowydajna tylna zębatka CDX wykonana jest z wytrzymałej stali nierdzewnej, korba i przednia zębatka wykonane są z mocnego kompozytu. Pasek CDN Carbon Drive jest właściwym wyborem dla rowerzystów miejsko-rekreacyjnych z dziewięcioma włóknami węglowymi i korpusem z tworzywa sztucznego.
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
batavus-finez-hamulce-tarczowe
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro. Hamulec tarczowy o dużej, precyzyjnie odmierzonej sile hamowania w mocnej konstrukcji. Przeciwstawne tłoki zapobiegają wibracjom. Naturalny olej mineralny jako płyn hydrauliczny, przyjazny dla środowiska i nie jest toksyczny ani żrący, w rowerowych hydraulicznych układach hamulcowych optymalne medium działa. 3-palcowa dźwignia hamulcowa stanowi punkt odniesienia w branży pod względem przystępnej wydajności. Tarcze hamulcowe to Tektro o średnicy 160mm. 
Oświetlenie Batavus Vizi. Kompaktowa przednia lampka o dużej mocy światła 50 LUX umieszczona skrajnie na przednim błotniku dla zwiększenia obszaru oświetlenia drogi. Dzięki takiemu połączeniu mamy gwarancję w pełni bezpiecznej jazdy w najciemniejszym lesie lub po nieoświetlonej drodze. Lampka widoczna jest już z 3.5 km, a zasięg strumienia światła to długie 50 metrów przed kołem roweru. Batavus Vizi posiada technologię czujnika zmierzchu, który automatycznie włącza lampkę gdy robi się ciemno oraz światła postojowego dzięki, której lampka świeci do 6 minut po zatrzymaniu roweru, odpowiadają za to dwa mocne paski LED umieszczona pod głównym reflektorem. Lampka zasilana jest przez lekkie, sportowe dynamo Panasonic NRH003 umieszczone w przedniej piaście.
batavus-finez-amortyzator-przedni
batavus-finez-bagaznik-mik
Bagażnik MIK z udźwigiem 27kg. Tylny bagażnik wykonany z wysokiej klasy aluminium został zaprojektowany do bezpiecznego i wygodnego transportu sakw i koszy. Boczne pałąki mają za zadanie utrzymać sakwę na swoim miejscu, a prostu kształt platformy beż żadnych wystających elementów pozwoli na bezkolizyjny montaż każdego koszyka. Na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany z bagażnikiem system MIK, dzięki któremu w bajecznie prosty i bardzo stabilny sposób zamontujesz koszyki i sakwy Basil zgodnie z systemem MIK. MIK to rewolucyjny system zatrzaskowy, który pozwala na montaż i demontaż sakw i koszy w sekundę ! Dodatkowo produkty z tym systemem mają wbudowany system antykradzieżowy.
Blokada koła ABUS Amparo. Rower został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) Abus Amparo oz szeklą o średnicy 8,5 mm ze stali hartowanej . Podkowa posiada specjalny otwór Abus Plug-in pozwalający na zintegrowanie dodatkowego zabezpieczenia z postaci łańcucha lub linki (sprawdź dostępne linki i łańcuchy). Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. W zestawie znajdują się dwa klucze z możliwością dorobienia jedynie poprzez stronę producenta podając kod zabezpieczający, co zmniejsza do minimum ryzyko dorobienia klucza przez osoby trzecie.
batavus-blokada-kola-abus-amparo
Wspornik kierownicy Batavus UP3 to nowoczesny i lekki mostek a-head oferujący różne pozycje siedzenia od wyprostowanej po mocno pochyloną. Wykonany z lekkiego aluminium, którego wysokość i kąt nachylenia można w bardzo prosty sposób wyregulować za pomocą jednej śruby, w zakresie od 0º do 90º. Trzpień wspornika wykonany jest z kutego stopu aluminium 3D, który jest znacznie lżejszy i mocniejsze. Specjalna konstrukcja i precyzyjnie obrobione połączenie zapewniają brak luzów kierownicy i bezpieczniejszą jazdę.

Rowery Batavus produkowane w Holandii od 1904r.
Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.

PEŁNA GWARANCJA PRODUCENTA

10 lat na ramę
10 lat na przedni sztywny widelec
10 lat dostępność części
2 lata na lakier
2 lata na pozostałe części i osprzęt

ROWER PRZYGOTOWANY DO JAZDY
Rowery wysyłamy w całości złożone i gotowe do jazdy. Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów, ustawienie kierownicy i siodełka.
 
BEZPIECZNA PACZKA
Każda paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru. Rower możesz odpakować przy kurierze.
30 DNI NA ZWROT
Rower możesz odpakować i wykonać jazdę próbną. Pamiętaj możesz zwrócić lub wymienić rower do 30 dni od dnia odebrania paczki.
 

Specyfikacja Batavus Dinsdag Exclusive Belt N7 na pasku zębatym

Korba: Gates CDN 50T
Chwyty:
Dzwonek: Tak
Suport:
Szprychy:
Kierownica: Humpert trekking
Błotniki: SKS Germany pełne + chlapacze (made in Germany)
Dętki:
Rodzaj przerzutek:
Rodzaj paska: Pasek zębaty Gates Carbon Drive CDN
Kaseta / Zębatka: Gates CDC 24T
Napęd: Pasek zębaty
Pozycja: Wyprostowana
Typ hamulców: Tarczowe
Amortyzator przedni: Nie
Typ przerzutki: Wewnętrzna (w piaście)
Rozmiar opony: 28 x 1.6 (42-622)
Ilość przerzutek: 7
Blokada koła: ABUS Amparo (made in Germany)
Rozmiar kół: 28"
Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
Lampka przednia: Batavus Vizi 50 LUX na błotniku
Lampka tylna: Batavus Vizi
Dynamo: W piaście Panasonic BEP-NRH003
Obręcze:
Wspornik kierownicy: TranzX ISO Trekking 110mm (regulowany)
Rama:
Waga: 16,9 kg (16,1 kg bez blokady koła)
Widelec: sztywny - aluminiowy
Bagażnik tylny: Aluminiowy z systemem MIK (27kg)
Nóżka:
Gumy na bagażniku:
Opony:
Siodełko: Selle Royal Ruvola RoyalGel (made in Italy)

Batavus Dinsdag Exclusive Belt N7 na pasku zębatym opinie

Mam go dopiero od miesiąca. Przejechałem na nim około 200 km. Rower, pomimo że twardy i sztywny, to zaskakująco wygodny. Wbrew opisowi, moim zdaniem nadaje się także na rower wyprawowy..

Dodano Środa, 02-08-2023 09:45 przez ~Wojtek