Kontakt
0

Procedura zwrotu

Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma problemu! W naszym sklepie klientowi przysługuje 30 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Jeżeli płatność za zamówienie została dokonana przez system PayU zwrot nastąpi tą samą metodą. W przypadku płatności raty 0% klient jest zobowiązany do odstąpienia od umowy w banku.

Zwrotu możesz dokonać na dwa sposoby


Automatyczny Zwrot

Wypełnij formularz zwrotu. Na adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia, otrzymasz potwierdzenie wraz z numerem zwrotu.

Dokonaj zwrotu

Jesteś tradycjonalistą? zrób jak poniżej:

Krok 1 - Wypełnij oświadczenie zwrotu
Kliknij poniżej aby pobrać formularz oświadczenia zwrotu. Wydrukuj i czytelnie wypełnij formularz.
Dane zawarte w formularzu pozwolą na identyfikację Twojego zamówienia.

Pobierz oświadczenie zwrotu
Krok 2 - Spakuj zwrot
Prosimy o bezpieczne spakowanie produktów oraz dołączenie do paczki wydrukowanego oświadczenia zwrotu.

Krok 3 - Wyślij
Wyślij zwrot na nasz adres:

RoweryStylowe.pl
ul. Przemysłowa 13
67-100 Nowa Sól
tel. 697 011 020

 
Pamiętaj, że paczka musi zostać dostarczona bezpośrednio na adres.
Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów oraz wysłanych za pobraniem.

FAQ

Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania zamówienia możesz je do nas zwrócić korzystając z naszych automatycznych zwrotów, które w intuicyjny sposób przeprowadzą Cię przez cały proces.

Od momentu otrzymania przesyłki do rozpatrzenia zwrotu w naszym sklepie upływa maksymalnie 14 dni. Transfer należności może potrwać do 5 dni roboczych. W związku z płatnością ratalną informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 12 maja 2011 r. o Kredycie konsumenckim, klient ma prawo, bez podania przyczyny, do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Brak odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki do 14 dni będzie skutkowało brakiem możliwości jego anulowania nawet w przypadku zwrotu towaru do sklepu.

W naszym sklepie zwroty nie są bezpłatne i koszty dostarczenia do nas produktów są ponoszone przez klienta. Jako klient podejmujesz decyzję w jaki sposób dostarczysz do nas towar, samemu wybierając dogodną usługę i jej koszty. Pamiętaj, że paczka musi zostać dostarczona bezpośrednio na nasz adres. Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów oraz wysłanych za pobraniem.

Koszty udostępnionych metod zwrotu:

  • Kurier GLS: 15 PLN
  • Paczkomaty InPost: 15 PLN
  • Spedycja Raben: 250 PLN

W RoweryStylowe.pl klientowi przysługuje 30 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny, liczone od daty odbioru przesyłki.

Dokument sprzedaży wysyłamy drogą mailową wraz z informacją o wysyłce zamówienia (załącznik w formacie pdf). Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Jeżeli nie otrzymali Państwo dokumentu sprzedaży prosimy o kontakt na adres: sklep@rowerystylowe.pl lub za pośrednictwem zakładki:

Tak, jeżeli od otrzymania przesyłki nie minęło 30 dni, możesz dokonać zwrotu lub wymiany w sklepie stacjonarnym. Interesuje Cię konkretny produkt na wymianę? Pamiętaj żeby przed wizytą w sklepie, złożyć na niego rezerwację z odbiorem osobistym.

Wymiany można dokonać jedynie poprzez zwrot towaru oraz złożenie osobnego zamówienia i opłacenie go. Zwrotu możesz dokonać do 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość.

Jeśli jest to duży rower, który przyjechał do Ciebie w kartonie o wymiarach przekraczających 150 cm najdłuższego boku to skorzystaj z naszego procesu automatycznych zwrotów. Wybierając metodę zwrotu możesz zaznaczyć opcję “Chcę zwrócić rower” - umówimy dla Ciebie odbiór roweru firmą spedycyjną Raben Polska. Koszt przesyłki zwrotnej (w wysokości 250,00 PLN) zostanie odjęty od kwoty zwrotu.