Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma problemu! W naszym sklepie klientowi przysługuje 30 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Jeżeli płatność za zamówienie została dokonana przez system PayU zwrot nastąpi tą samą metodą. W przypadku płatności raty 0% klient jest zobowiązany do odstąpienia od umowy w banku.
Zwrotu możesz dokonać na dwa sposoby
Wypełnij formularz zwrotu. Na adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia, otrzymasz potwierdzenie wraz z numerem zwrotu.
Jeżeli nie minęło 30 dni od daty otrzymania zamówienia możesz je do nas zwrócić korzystając z naszych automatycznych zwrotów, które w intuicyjny sposób przeprowadzą Cię przez cały proces.
Od momentu otrzymania przesyłki do rozpatrzenia zwrotu w naszym sklepie upływa maksymalnie 14 dni. Transfer należności może potrwać do 5 dni roboczych. W związku z płatnością ratalną informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 12 maja 2011 r. o Kredycie konsumenckim, klient ma prawo, bez podania przyczyny, do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Brak odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki do 14 dni będzie skutkowało brakiem możliwości jego anulowania nawet w przypadku zwrotu towaru do sklepu.
W naszym sklepie zwroty nie są bezpłatne i koszty dostarczenia do nas produktów są ponoszone przez klienta. Jako klient podejmujesz decyzję w jaki sposób dostarczysz do nas towar, samemu wybierając dogodną usługę i jej koszty. Pamiętaj, że paczka musi zostać dostarczona bezpośrednio na nasz adres. Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów oraz wysłanych za pobraniem.
Koszty udostępnionych metod zwrotu:
W RoweryStylowe.pl klientowi przysługuje 30 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny, liczone od daty odbioru przesyłki.
Dokument sprzedaży wysyłamy drogą mailową wraz z informacją o wysyłce zamówienia (załącznik w formacie pdf). Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Jeżeli nie otrzymali Państwo dokumentu sprzedaży prosimy o kontakt na adres: sklep@rowerystylowe.pl lub za pośrednictwem zakładki:
Tak, jeżeli od otrzymania przesyłki nie minęło 30 dni, możesz dokonać zwrotu lub wymiany w sklepie stacjonarnym. Interesuje Cię konkretny produkt na wymianę? Pamiętaj żeby przed wizytą w sklepie, złożyć na niego rezerwację z odbiorem osobistym.
Wymiany można dokonać jedynie poprzez zwrot towaru oraz złożenie osobnego zamówienia i opłacenie go. Zwrotu możesz dokonać do 30 dni od daty otrzymania towaru zakupionego na odległość.
Jeśli jest to duży rower, który przyjechał do Ciebie w kartonie o wymiarach przekraczających 150 cm najdłuższego boku to skorzystaj z naszego procesu automatycznych zwrotów. Wybierając metodę zwrotu możesz zaznaczyć opcję “Chcę zwrócić rower” - umówimy dla Ciebie odbiór roweru firmą spedycyjną Raben Polska. Koszt przesyłki zwrotnej (w wysokości 250,00 PLN) zostanie odjęty od kwoty zwrotu.